Anna Anka behövs i sammhället, därför...

  • Man kan alltid ha något att prata om, hur dum Anna Anka är!
  • Man kan alltid känna gemenskap med någon som är helt olik en själv, nämligen hur mycket illa man tycker om Anna Anka!

Ja, hon måste ju bara finnas i samhället, right? >:D




Visst ser hon snäll ut. Med sina bunny öron och snälla svarta ögon? Och hennes "PA+AA=pengar" jupp, det är ju pengar att vara gift med en gubbe som lika gärna kunde vara ens pappa ---> :S.


Nu ska jag sätta mig ned och tänka ut vad jag ska skriva om!


//Seisu - ett grönt ekologiskt mjölkpaket 

Kommentarer
Postat av: Mametchi @ KPw

Jag tycker att hon har lite rätt med sina åsikter ändå. Fast liiite konstig är hon faktiskt. Det kan jag nog hålla med om ;)

2009-10-21 @ 19:28:04
Postat av: Paulina

Mametchi: Ja, men saken är den att det är så kul att driva med henne :D Testa, och du får ett gott skratt ^^.

2009-10-21 @ 19:35:41
URL: http://seisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0