Fusk på Blog Awards.

Hej, idag så har jag varit iskolan (äntligen, har varit sjuk) och jag har inte kunnat skriva i min blogg p.g.a det. Och så fick jag hem ett berg av läxor, matte, engelska, svenska gaah. Men nu kan jag äntligen slå mig ned och blogga igen, jag kommer att blogga vare dag. Men att det blir mer när jag är sjuk och på helgerna, och mindre på vardagarna!
Idag så ska jag berätta en sak för er som inte vet, även om jag tror att de flesta vet. Nämligen fusket i Blog Awards 2009. Så här var det:
Det var ju Foki som vart både årets blogg, årets nykomling, och årets mest originella bloggerska. Men i själva verket så var det Kenza som vann årets blogg, men de fuskades och det vart Foki. Allt det bara för att Kenza hade vunnit förra året också. Och att de tyckte att de var tråkigt att hon vann igen.







ELLER







VEM TYCKER NI BORDE VINNA?


//Seisu - ett grönt ekologiskt mjölkpaket 

Kommentarer
Postat av: Erinu

FOKI. :D

2009-10-21 @ 18:48:32
URL: http://erinus.blogg.se/
Postat av: Paulina

Erinu: aha okej :P

2009-10-21 @ 18:55:14
URL: http://seisu.blogg.se/
Postat av: Celine :)

foki ;)

2009-10-23 @ 17:52:41
URL: http://celine.bloggsida.se/
Postat av: Paulina

Celine: okej :D

2009-10-24 @ 20:14:16
URL: http://seisu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså fan va jag hatar dig dina jävla bitch! du skriver bara massa skit , du vet ingenting om det här . Du ville att kenza skulle vinna det är därför du säger det här , men dom flesta röstade på Foki så därför vann hon och hon förtjänade att vinna . Och jag ska fan anmäla din blogg för att du skriver så jävla mkr skit , du vet inte ens hur paow , kissie , dessie är IRL , och dom bråkar inte ens 24/7 , du vet fan ingenting så därför borde du din lilla idiot lägga ner bloggen för det är ingen som följer en falsk blogg! Kenzas blogg är fan as tråkig därför vann foki för att hon har flera läsare än kenza!

2009-10-26 @ 11:51:02
Postat av: amanda

alla läsre fokis blogg, så bara lägg ner

2009-10-27 @ 17:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0