Jag ska baka cupcakes!

Jag är sjuk idag också, jag mådde ju så bra igår och trodde till 99,9% att jag skulle kunna gå till skolan imorgon. Men så var det inte. Jag vaknade upp idag och var alldeles yr och trött och hade ont lite var stans. Nu har jag inte ont längre bara nedanför nacken, men jag är fortfarande sjukligt trött. Och jag har ingenting att göra så jag kom på att jag ska baka cupcakes! Choklad cupcakes! Jag har aldrig bakat cupcakes förut, så det ska bli spännande att se hur de smakar. Det ser ju väldigt gott ut när man tittar på dem. Jag hittade recept på recept.nu. Och jag ska ladda upp bilder på hur det blev sen när jag är klar! :D
//Seisu

Kommentarer
Postat av: Christine

hejhej, det är jag christine. Heter christine på KPW också...du vet nog vem jag e.. Fin blogg ;)

2009-10-10 @ 20:55:22
Postat av: Paulina

aw, tack så mycket, ja jag vet vem du är. Vi har ju pratat! C;

2009-10-10 @ 21:00:41
URL: http://seisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0