Malou var den ultimata.

Idag klockan två avlivades en underbar hund vid namnet Malou. Malou har aldrig någonsin bitit någon, hon var en mycket snäll hund. Hon älskade att tigga, och allt möjligt. Men idag klockan två tog hennes liv slut. Hon orkade ingenting, hon åt inte ens mat. Mat som hon har betraktat som en gud för henne. Och vi alla tänder ett ljus för henne.
When an angel go away, 
forever, 
We hope she gets it good, 
And never suffer. 
You are loved by all.



Rest in piece... Malou! ♥ Du lever inte kvar på jorden, men du lever för alltid i våra hjärtan. <3


Jag när jag var 3 år, malou var 9 år där. ♥
//Seisu

Kommentarer
Postat av: Sara

Nejmen herregud. Jag lider med dig, och jag menar det. Det är så fruktansvärt ledsamt när ett husdjur går bort. Själv förlorade jag Tracy för några år sedan, så ja, jag vet hur det känns. Och det känns inte bra.

Men Paulina... Sanningen är den att det går över. Även om det känns skit för det mesta och som om man själv bara vill dö (jag vet inte om dig, men så kände jag mig, jag ville bara dö, följa med Tracy upp i himlen)... så kommer man över det. Kanske aldrig helt, men en dag kan man tänka tillbaka på Tracy eller Malou med ett leende på läpparna, istället för salta tårar på kinderna.

Malou har det bra nu också. Var stark, tjejen. Jag finns här om du vill prata, okej?



Många kramar

Sara

2009-10-06 @ 16:17:42
URL: http://yne.blogg.se/
Postat av: Paulina

Svar till Sara: Aw :D Det du skriver värmer, (nej inte att Tracy har dött) utan att du förstår så bra. Du är så bra på att trösta :') <3.

2009-10-06 @ 16:44:50
URL: http://seisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0