Så här tycker jag om smylisar.

Ja, smylisar, det förekommer ju nästan alltid i Prat, på kpw, bdb, o.s.v. Jag vet att det här kanske inte var ett så vikitigt och intressant ämne att skriva och diskutera om, men jag vill ändå ta upp om vad jag tycker om just smylisar.


Jag anser att smylisar är roliga och bra att ha i lite mer oseriösa meningar som tex "JA, DET ÄR JU JETE BRA 8D!" och denna mening, dock är den lite mer "seriös" men ni förstår hur jag menar "Jag elskar dig du är så snel! <33 :'D". Ja, jag brukar använda smylisar men i diskutioner och argument gör jag det inte för att som jag sa tycker att de är oseriösa och att man kan använda dem i meningar som i exemplen som jag sa.


Men smylisar är ett bra exepel för att uttrycka ilska och andra känslor. Som tex "SLUTA!!1 D:<". Så där är de verkligen bra att smylisar har uppfunnits. Att man kan uttrycka sig så lätt med hjälp av en smyli. Men som sagt i det förra stycket, inte i argument och diskutioner. Men dock tycker jag att de klassiska smylisarna som ":)" ";)" funkar bra. Jag hoppas att ni inte har missförstått mig nu.

Men vad tycker ni om just smylisar då?


PS: Inlägget vart inte så "viktigt" eller det var kanske inte så spännande men. :P Man får leka lite med fantasin.
//Seisu

Kommentarer
Postat av: En tjej

Ja, smileysar är bra att uttrycka sig med! :)

2009-10-10 @ 22:28:05
Postat av: Paulina

Jupp, det med.

2009-10-10 @ 23:55:37
URL: http://seisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0