Slagsmål iskolan idag. Jag måste skriva av mig.

Hej! Jag måste få skriva av mig nu av vad som hände i skolan idag, det var slagsmål så här var det:


Jag och fem till var på skolgården, då kom de två andra tjejer och började bråka. Vi irriterade och svarade tillbaka, då började ena tjejen (idioten) att slå mig och min kompis amanda i ansiktet, och rycka i mitt hår. Vi vart såklart skit irriterade men sket i det och sa till dem. På långrasten så berättade jag det för en annan amanda i min klass, och hennes bästis. De ville ge igen så vi gick till dem, och de vart såklart sura de med. Och när det ringde in så sprang amanda rakt emot idioten och knuffade till henne. Och då sprang hon till mej och tog tag i mitt hår och började att slåss. Och då vart jag otroligt trött och irriterad på henne att jag totalt slog henne på hennes jävla axel. Det finns en känslig punkt där som gör riktigt ont om man slår riktigt hårt. Och jag tog tag i henne och puttade henne, och slog henne, (vilket hon också gjorde, men inte lika bra då) så jag slog henne tills hon började gråta och sprang in på toaletten och låste in sig. Alla i hennes klass samlades som en ring runt henne och alla frågade vad som hade hänt. Men ärligt, hon är hatad av alla. (Förutom de i hennes klass, då). En kille i hennes klass hade sagt till rektorn och en lärare. Och när jag gick till centrum och skulle köpa nagellack (jag älskar nagellack) så frågade folk om jag hade gått till rektorn. Men det hade jag inte, som tur var. Men jag bryr mig inte så värst om jag måste göra det. Våran rektor är bara en liten bitch på högklackat och inget annat. Utan sin plats som rektor skulle hon nog vara otroligt osäker. Haha. Aja, det här köpte jag ialla fall:
Ja, nu ska jag börja måla naglarna och fixa mig, jag ska nämligen till en numera 8:årings kalas. Släkten är bjuden.


//Seisu - ett grönt ekologiskt mjölkpaket 

Kommentarer
Postat av: lotta99

Jaså.

2009-10-22 @ 17:19:58
Postat av: Paulina

lotta99: ja?

2009-10-23 @ 14:34:24
URL: http://seisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0